Kupa med ny grafisk profil og nettside

 Sammen med Deadline har vi utforsket våre styrker, verdier og fremtidsplaner for å sikre at det er i tråd med hvem vi er. F.v. Edny-Beate Karlsen, Helene Lund Engebø, Karina Hvidsten og Hilde Svenning.

 
 

Etter flere måneder med hardt arbeid, både internt og eksternt, er vi stolte av å endelig kunne vise frem vår nye visuelle identitet og nettside.


– For oss i Kupa har det alltid vært en prioritet å ligge i forkant. Vi har de siste årene tatt flere steg mot et Kupa som i dag er et moderne konsulentselskap, og da ble det stadig klarere at vår gamle drakt ikke lenger reflekterte oss eller våre fremtidsambisjoner, sier administrerende direktør i Kupa, Hilde Svenning.


Valget av partner

Oppdraget ble lagt ut som et anbud i januar i år, og etter å ha gått gjennom flere tilbud fra ulike aktører, falt valget til slutt på Deadline.


– Det har vært så gøy å få jobbe med Kupa! De er en fremoverlent gjeng som har vært åpen for å tenke nytt, sier Karina Hvidsten, senior designer hos Deadline. 


Hvidsten mener prosessen både har vært utforskende og kreativ. Gjennom flere workshops med strategisk arbeid, både internt og eksternt, har Deadline dykket dypt ned i Kupas identitet og målgrupper. 

Klikk på playsymbolet og spill av film! Husk å slå på lyden.

– Det har vært spennende å jobbe med en aktør som er så opptatt av å se andre lykkes, og næringslivet i regionen blomstre. Etter en innholdsrik innsiktsprosess mener jeg vi kom frem til en visuell identitet som styrker posisjonen og synligheten deres – samtidig som den gjenspeiler Kupas vekstambisjoner, sier Hvidsten.


Hilde Svenning gleder seg til å ta i bruk den nye profilen og nettsiden. Foto: Deadline

Kupas nye klær

– Sammen med Deadline har vi utforsket våre styrker, verdier og fremtidsplaner for å sikre at det er i tråd med hvem vi er, sier Svenning.

Hun gleder seg til å ta i bruk den nye profilen og nettsiden, og tror de nå har tatt et viktig skritt videre for å sikre at deres visuelle uttrykk er like moderne, dynamisk og innovativt som teamet og tjenestene bak.

– Sammensmeltingen av tidligere erfaring, med våre visjoner for fremtiden, har resultert i en plattform og identitet – som ikke bare taler til vårt nåværende publikum, men også engasjerer fremtidige partnere, kunder og ansatte, avslutter Svenning.

 
 
 

Vil du vite mer om hva vi i Kupa kan gjøre for deg? Ta kontakt med:

Line Backer-Grøndahl

Assisterende direktør
line@kupa.no / + 47 452 93 729

 
Forrige
Forrige

Ledig stilling: Er du vår nye prosjektleder/forretningsutvikler?

Neste
Neste

Slik arbeider Longyearbyen Lokalstyre strategisk med bærekraftig næringsutvikling